دخترای مامان

پای سرنا

1393/11/15 22:33
نویسنده : مامان مصی
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

 

امروز سرنا از صبح که بیدار شده بود نمی تونست درست راه بره. غمگینپاشنه پای چپش رو نمی تونست رو زمین فشار بده. بشدت درد می کرد.

نگاه کردم هیچ چیزی نبود. خراش هم نداشت. کمی گذشت و همچنان ادامه داشت!!! بعد چند ساعت دیدم نه حل نمی شه. بردیم بیمارستان شهدا گفتندهتره ببرید پیش دکتر اصلانی متخصص ارتوپد اطفال. امروز درمانگاه شیخ الرءیس هستن. رفتیم انجا. انجا هم گفتند امروز نوبت به شما نمی رسه باید صبح زود بیاید وقت بگیرید. مطب هم که ندارن!!! موند تا شنبه که توی بیمارستان شهدای تبریز هستن ببریم انجا. باید تا اون روز صبر کینم. امیدوارم چیز مهمی نباشه و زود خوب بشه. غمگینبوس

  • ولی یه گله هم از برخی از دکتر ها (مثل ایشون) دارم. جایی که اینقدر احتیاج بهشون هست چرا باید 3 روز در هفته فقط باشن. هیچ طور هم نمیشه بهشون درسترسی پیدا کرد. تو گوگل هم سرچ کردم هیچ اطلاعاتی ازشون نبود و جندین نفر دیگه مثل من در به در دنبالشون بودن. امیدوارم که بیشتر وقت برای بیماران بزارن. یا حداقل مطبی یا یه ایمیلی شماره تلفن منشی یا هرچیز دیگه که ادم در مواقع ضروری بتونه بهشون دسترسی پیدا کنه.

 

 

 

...خوش باشید و موفق...

پسندها (1)

نظرات (4)

مامانی تبسم
16 بهمن 93 9:44
امیدوارم پای دخملی چیزیش نباشه و تا شنبه خوب خوب شده باشه که احتیاج به دکتر هم نداشته باشه متاسفانه مملکت ما پر است از دکتر های بی .....
مــامـــان نســا
16 بهمن 93 13:27
سلام عزیزم خوبی.... ممنون که به ماسرمیزنید انشالله که پای سرنا جون زود زود خوب بشه روی گل دخملی ها رو ببوسید
مامانی
17 بهمن 93 21:53
اخی عزیزم انشالله که چیزی نباشه دخترمون و پاش زودی خوب بشه
دومین جشنواره کتابهای صوتی
24 اردیبهشت 94 10:21
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشنواره تولید کتاب های صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید.همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری" ما را پذیرا بوده و در اجرای این برنامه ما را یاری فرمائید.