دخترای مامان

مسافرت بعد هم شروع به کار

1394/3/6 14:21
نویسنده : مامان مصی
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل

یه سر رفتیم کرج خونه مامان اینا و برگشتیم.

از اول این هفته هم من شروع بکار کردم. راستش خیلی نگران بودم واسه بچه ها. آخه سرنا خیلی بهم وابسته بود. ولی شکر خدا تا الان خوب پیش رفته. چند روزی برا اینکه به دوری عادت کنن میرن خانه مادربزرگشون بعد هم یه مهد نزدیک محل کارم پیدا کردم که میزارم اینجا. تایم ناهار هم به امید خدا میرم بهشون سر میزنم و به سرنا هم شیر میدم. برنامه آینه تا ببینیم چی پیش میاد.

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
6 خرداد 94 14:52
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان