دخترای مامان

راهنمایی

1393/11/19 18:04
نویسنده : مامان مصی
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

سرنا چند روز پیش که پاش نمی دونم چی شده بود و با شما درمیان گذاشتم خوبه. یعنی اون روز از دکتر که برگشتیم دیگه خوب بود و اصلا اذیت نمی کرد. این چند روزه هم هیچ اثری از پا درد و یا بد راه رفتن نیست.سوال

نمی دونم چی شده بود. حالا موندم فردا برم براش وقت دکتر بگیرم یا نه!!؟

 

دوستان عزیزی که ساکن تبریز هستین باشگاه و یا کلاس های زبان می شناسید که بچه های زیر 6 سال رو قبول کنن؟ من 2 سالی هست که دنبال همچین جایی هستم ولی پیدا نکردم اگه شما سراغ دارید لطفا معرفی کنید؟

یه راهنمایی دیگه از مامان های گل می خواستم. برای سویل از 4 ماهگی کتاب می خوندم برای همین هم زود صحبت کردن رو یاد گرفت بعد هم خیلی سریع انگلیسی یادش دادم و آلفاب رو هم بلد بود و خیلی لغت های دیگه ولی از 1.5 سال پیش که سرنا امد و خیلی کم باهاش کار کردم همه چی رو فراموش کرد. الان هم که دیگه که باید دوباره از صفر شروع کنیم نمیدونم فارسی رو یاد بدم یا انگیلیسی!!؟ به نظر شما کدوم مناسبتره؟

با خودم میگم فارسی رو به هر حال تو مدرسه یاد میگیره و بهتره انگلیسی کار کنم از طرفی هم می گم یه وقت زندگی روزانه و بعد هم مدرسه با انگلیسی قاطی نشه.

اگه تجربه دارید لطفا راهنمایی کنید و اگه روش خاصی رو امتحان کردید نتیجه گرفتید خوشحال می شم بدونم.

با تشکر از همگی

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی تبسم
19 بهمن 93 18:09
خوشحالم که پای دخملی خوب شده.. به نظر من نیازی به دکتر مجدد نیست در مورد زبان هم به نظر من سخت نگیر خدایی نکرده از زبان زده نشه.. روتین روزی یکی دو کلمه بهش یاد بده
مامانی
19 بهمن 93 21:44
عزیزم خدا را شکر که چیزی نبوده و پاش خوب شده
آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 17:14
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید